Taisyklės

Šios, Lumix, žemiau pateikiamos prekių pirkimo/pardavimo
taisyklės yra pilnas sąlygų, galiojančių tiek Jums (pirkėjui), tiek ir
Lumix (www.lumix.lt, toliau traktuojama Lumix, pardavėjui) rinkinys. 

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo/pardavimo taisyklės
(toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato
Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes
Lumix el. parduotuvėje.

1.2. Pardavėjas
pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias taisykles,
atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas apie bet kokius
pakeitimus informuojamas Lumix el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant
Lumix el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo
metu.

1.3. Pirkti
el. parduotuvėje turi teisę:

1.3.1. Veiksnūs
fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės ir kurių veiksnumas nėra
apribotas teismo tvarka;

1.3.2. Nepilnamečiai
nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus
tuos atvejus, kai jie gali savarankiškai disponuoti savo pajamomis;

1.3.3. Juridiniai
asmenys;

1.3.4. Visų
aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

1.4. Pardavėjas,
patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis
taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Lumix el.
parduotuvėje.

1.5. Sutartis
tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas Lumix
el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą,
pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis,
paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5. punktą „Prekių
užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).

1.6. Kiekviena
sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma Lumix duomenų bazėje,
popieriniu formatu ir/arba įmonės elektroninės prekybos skyriuje.

2. Privatumo politika ir asmens duomenų apsauga

2.1. Užsisakyti prekes Lumix el.
parduotuvėje Pirkėjas gali:

2.1.1. Užsiregistruodamas
Lumix el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;

2.1.2. Nesiregistruodamas
Lumix el. parduotuvėje.

2.2. Pirkėjas,
užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais,
atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti
prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą,
pavardę, tikslų prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.

2.3. Patvirtindamas
šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo
asmens duomenys būtų tvarkomi prekių/paslaugų pardavimo Lumix el. parduotuvėje,
Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.

2.4. Sutikdamas,
kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių/paslaugų pardavimo Pardavėjo
el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el.
pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai,
būtini prekių užsakymui įvykdyti.

2.5. Pirkėjas,
užsiregistruodamas Lumix
el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam
neatskleisti prisijungimo duomenų.

2.6. Pirkėjas
sutinka, kad asmens duomenys, kuriuos jis savo noru pateikia registracijos
anketoje, būtų tvarkomi remiantis šiomis taisyklėmis.

2.7. Elektroninėje
parduotuvėje apmokėjimai apdorojami naudojantis makecommerce.lt platforma,
kurios valdytojas Maksekeskus AS (Niine 11, Talinas 10414, Estija, reg.
nr.:12268475), todėl Jūsų asmeninė informacija, reikalinga mokėjimo įvykdymui
ir patvirtinimui, bus perduodama Maksekeskus AS.”

2.8. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis
ir teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens
duomenis, blokuoti ar ištrinti parašydamas el. laišką lumixlietuva@gmail.com. Tokiu
atveju, pardavėjas turi įgyvendinti pirkėjo prašymą ne vėliau kaip per 30
dienų.

2.9. Pirkėjas
turi teisę gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo asmens duomenys
surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kokiems duomenų gavėjams teikiami ir buvo
teikti bent per paskutinius vienerius metus.

2.10. Pirkėjas
turi teisę į galimybę reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens
duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų tvarkymo
veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų. 

2.11. Duomenų
valdytojas pripažįsta ir gerbia kiekvieno Pirkėjo, kuris atlieka Registraciją
interneto parduotuvėje Lumix (www.lumix.lt), teisę į privatumą. Duomenų
valdytojas renka ir naudoja Pirkėjo asmens duomenis (pavadinimą arba vardą ir
pavardę, adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą ir kitą interneto
parduotuvės registracijos anketoje nurodytą informaciją) prekių arba paslaugų
užsakymų apdorojimui arba kitų prisiimtų sutartinių įsipareigojimų vykdymui.
Klientas darydamas užsakymą ar registruojantis sutinka su prekių pirkimo -
pardavimo taisyklėmis, kurių 2.3. punktas nusako, kad patvirtindamas
šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog Pirkėjo pateikti asmens duomenys būtų
tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Lumix internetinėje parduotuvėje,
Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais. Tai taip pat
apima reklaminių ir informacinių pranešimų siuntimą, registruojantis Pirkėjas
sutinka gauti naujienlaiškius ir panašaus pobūdžio medžiagą, kurios Pirkėjas
turi pilną teisę atsisakyti.

2.12. Duomenų
valdytojas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems
asmenims, išskyrus Duomenų valdytojo partnerius, teikiančius prekių pristatymo
arba kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais
kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti
atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.

2.13. Asmens
duomenys tvarkomi naudojant saugias priemones, apsaugančias šiuos duomenis nuo
neteisėto sunaikinimo, atskleidimo arba kitų neteisėtų veiksmų.

2.14. Asmens
duomenys, kurie sutiko, kad jų duomenys būtų naudojami tiesioginės rinkodaros
tikslais, yra saugojami aktyviojoje duomenų bazėje ir naudojami 2 metus
tiesioginės rinkodaros tikslais. Pirkėjo duomenys yra saugomi 2 metus nuo
paskutinio pirkimo. Po šio termino kliento duomenys yra (automatiškai)
sunaikinami. Asmens duomenų automatinį sunaikinimą prižiūri atsakingas asmuo.

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes
Lumix el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės
informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas
turi teisę atsisakyti prekių pirkimo/pardavimo sutarties su Lumix el.
parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui vadovaujantis nurodymais pagal
šių taisyklių 8. punktą - prekių ir pinigų grąžinimas, ne vėliau
kaip per 14 (keturioliką) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus
atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (informacija VšĮ
„Vartotojų centras“ tinklalapyje https://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne
maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktas.).

3.3. Taisyklių 3.2. punkte
numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo
sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.

3.4. Pirkėjas
įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.

3.5. Jeigu
pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo
nedelsdamas juos atnaujinti.

3.6. Pirkėjas
įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei
Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie
tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis
(tel./el. paštu).

3.7. Pirkėjas,
naudodamasis Lumix el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo
Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas
sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis Lumix el. parduotuvės teikiamomis
paslaugomis.

4.2. Jei
Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo Lumix el. parduotuvės darbo stabilumui
ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant
ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el.
parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

4.3. Pardavėjas
įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę
informaciją, nurodytą Lumix el. parduotuvės registracijos formoje.

4.4. Pardavėjas
įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka ir terminai.

5.1. Lumix el. parduotuvėje Pirkėjas gali
pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę, nebent ši el. parduotuvė nepasiekiama
dėl techninių darbų.

5.2. Sutartis
pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti
užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo
laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.

5.3. Prekių
kainos Lumix el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais,
įskaitant PVM.

5.4. Pirkėjas
atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

5.4.1. Atsiskaitymas
iš anksto suformuotu ruošiniu, bankiniu pavedimu per saugią mokėjimo sistemą MakeCommerce.lt –
pasirinkus vieną iš atsiskaitymo lange nurodomų, jūsų naudojamo banko,
logotipų, apmokėsite be jokių papildomų duomenų įvedimo. Pasirinkus tokią
nuorodą klientas nukreipiamas į savo naudojamą banko sistemą, kurioje užtenka
tik prisijungti ir patvirtinti mokėjimą, pagal užsakyme suformuotą galutinę
mokėjimo sumą, už išsirinktas prekes. Užsakymo ruošinys užpildomas
automatiškai, o Pardavėjas tokiu atveju, apie sėkmingą apmokėjimą informuojamas
nedelsiant, nepriklausomai nuo naudojamos el. bankininkystės sistemos ir/ar
paros meto. Tokiu būdų pagreitinimas prekių ruošimo, išsiuntimo ir gavimo
terminas. Atsiskaitant per MakeCommerce.lt mokėjimo sistemą taikomi mažesni
lėšų pervedimo mokęsčiai. Klientui, atsiskaitančiam šiuo būdu galioja visos
tarpininko MakeCommerce.lt taikomos sąlygos, privilegijos bei taisyklės
Plačiau - https://www.paysera.com/v2/lt/sutartys/asmens-duomenu-tvarkymas

5.4.2. Atsiskaitymas
paprastu bankiniu pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas
vietinį mokėjimo pavedimą tiesiogiai padaro į pardavėjo banko sąskaitą.
Rekvizitai pavedimui pateikiami prieš patvirtinant užsakymą, taip pat nurodomi
ant išankstinės bei sąskaitų-faktūrų. Nesinaudojantis elektronine bankininkyste
klientas gali sąskaitą atsispausdinti ir pavedimą padaryti savo banko skyriuje.
Pirkėjas privalo mokėjimo formos skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ nurodyti
užsakymo numerį, kuris pateiktas užsakymo patvirtinimo el. laiške. Banko
taikomi mokęsčiai už pinigų pervedimą į pardavėjo banko sąskaitą nėra
įtraukiami į kliento sąskaitą už prekes. Pardavėjas neatsako už tokių mokęsčių
taikymą ir/ar dydį. Prieš darydami bankinį pavedimą įsitikinkite, kad
patvirtinote užsakymą bei gavote tai patvirtinantį elektroninį laišką, kitokiu
atveju sistemoje užsakymas neužregistruojamas. Dėmesio! Mokant tokiu būdu lėšų
įskaitymas vykdomas tik pagal standartinę jūsų naudojamos el. bankininkystės
tiekėjo (jūsų banko) tvarką, o pavedimai įskaitomi tik tam tikrais intervalais,
atitinkamomis dienomis. Klientas, mokėdamas šiuo būdu turi būti susipažinęs su
lėšų pervedimo trukme ir tikslumu pagal savo naudojamo banko nuostatas,
pardavėjas šiuo atveju neatsako už lėšų įskaitymo trukmę ir užsakymas vykdyti
pradedamas tik lėšoms atsiradus pardavėjo banko sąskaitoje.

5.4.3. Atsiskaitymas
grynaisiais kurjeriui, pristatymo metu – jei pirkėjas užsakymo metu
pasirenka prekių pristatymo per kurjerius paslaugą, atsiskaityti galima ir
atsiimant prekes, jas įteikiančiam kurjeriui. Tokia paslauga papildomai
kainuoja 5 € ir klientas apmoka iš savų lėšų.

5.4.4. Atsiskaitymas
bankine kortele kurjeriui, pristatymo metu – jei pirkėjas užsakymo metu
pasirenka prekių pristatymo per kurjerius paslaugą, atsiimant
prekes galima atsiskaityti ir banko kortele. Tokia paslauga papildomai
kainuoja 5 € ir klientas apmoka iš savų lėšų.

5.5. Pirkėjas,
pasirinkęs atsiskaitymo bankiniu pavedimu paslaugas, įsipareigoja už
prekes sumokėti nedelsiant, nes tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas
formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių išsiuntimo terminas.

5.6. Pardavėjas
pirkėjui išrašo sąskaitos faktūros elektroninį variantą po apmokėjimo,
popierinis tokios sąskaitos variantas neteikiamas, elektroninis - išsiunčiamas
el. paštu.

6. Prekių pristatymas

6.1. Pirkėjas, kurio apmokėjimo už
produktus suma viršyja 40 €, turi teisę į nemokamą
prekių pristatymą, jo nurodytų adresu arba nemokamą prekių pristatymą į vieną
iš kurjerio paslaugas teikiančios įmonės DPD, Omniva ar LP Express siuntų
atsiėmimo taškų.

6.1.2. Standartinio
pristatymo kaina 2.5 €. Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių
atsiėmimo būdų, kai prekių suma neviršyja 40 €.
Pristatymas vykdomas į pirkėjo pasirinktą paštomatą ar nurodytu
adresu visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją). Atsiimant siuntą
reikia su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, siunta
įteikiama tik asmeniui, kurio vardas ir pavardė nurodomi užsakyme. Apie
pristatytas į siuntos tašką prekes informuojama SMS žinute. Siunta
paštomate saugoma 7 kalendorines dienas.

6.1.3. Pristatymui
į Kuršių Neriją taikomas papildomas 4 € mokestis . 

6.2. Pirkėjas,
užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti
tikslią prekių pristatymo vietą.

6.3. Pirkėjas
įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti
negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti
Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

6.4. Visas
prekes pristato DPD, Omniva ar LP Express tarnyba Jūsų užsakymo
informacijoje nurodytu adresu.

​6.5. Siuntos
klientams yra pristatomos darbo dienomis trimis intervalais, jūsų
patogumui. 

​6.5.1. Esant
kliento pageidavimui, prekes norint gauti skubiai, klientas privalo susisiekti
su Pardavėju ir aptarti papildomus pristatymo būdus. Už papildomą mokestį
pristatyti prekes galima naudojantis autobusų siuntų tarnyba. Norint prekes
gauti kitais būdais prašome kreiptis el.paštu: lumixlietuva@gmail.com.

6.6. Konkrečios
valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui nurodyti nėra galimybės (išskyrus
tuos atvejus kai Pirkėjas dėl pristatymo su Pardavėju susitaria papildomai
pagal šių taisyklių 6.5.1 punktą).

6.7. Jeigu
prekė yra sandelyje, preliminarus pristatymo terminas po užsakymo paruošimo
priklauso nuo siuntų tarnybos nustatytų pristatymo terminų.

6.8. Pardavėjas
pristato Pirkėjui prekes per 7 darbo dienas. Šie terminai yra preliminarūs, be
to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o
Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka,
kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo
Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja
nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

6.8.1. Prekės,
esančios pardavėjo sandėlyje, po užsakymo apmokėjimo, išsiunčiamos per 1-3 d.d.
Tai galioja, jei užsakymas suformuojamas iki 15:00 valandos, kuomet prekės iš
sandėlio pateikiamos kurjerių tarnybai. Po šio termino padaryti užsakymai
traktuojami jau kitai darbo dienai. Sėkmingai išsiuntus prekes, pirkėjas
informuojamas automatine žinute el. paštu bei sms trumposiomis žinutėmis.
Prekės kitą darbo dieną pristatomos tik esant tokioms sąlygoms:

6.8.1.1. Užsakymas
suformuojamas iki 15:00 valandos, darbo dienomis ir yra iš karto apmokamas
bankiniu pavedimu arba tiesioginiu bankiniu pavedimu MakeCommerce.lt sistema
bei prekė yra pas pardavėją sandelyje;

6.8.1.2. Užsakymas
suformuojamas iki 15:00 valandos, darbo dienomis ir yra pasirinktas mokėjimo
grynaisiais arba kortele kurjeriui atsiskaitymo būdas bei prekė yra pas
pardavėją sandelyje;

6.8.2. Jei
užsakymas suformuojamas iki 15:00 valandos, darbo dienomis, tačiau bankinio
pavedimo, arba tiesioginės mokėjimo sistemos MakeCommerce.lt pagalba
apmokamas vėliau, užsakymo išsiuntimas perkeliamas į sekančią darbo dieną po
apmokėjimo gavimo.

6.8.3. Bet
kuris apmokėjimas įvykdytas už užsakymą po 15:00 valandos, darbo dienomis, arba
bet kuriuo metu ne darbo dienomis, užsakymo išsiuntimo terminą nukelia į
sekančią darbo dieną.

6.9. Tuomet,
kai prekės pristatomos iš sandėlių užsienio valstybėse, pristatymas gali
užtrukti apie 8 - 15 darbo dienų.

6.10. Jei
prekė pristatoma pagal individualų užsakymą, galioja individualiai suderinami
pristatymo terminai, nurodyti prie prekės, tačiau maksimali pristatymo trukmė
neviršija 3 - 4 savaičių. Atskirų prekių pristatymo terminai gali
skirtis. 

6.11. Užsakytos
prekės dažniausiai pristatomos vienu vežimu, o apie skirtingų prekių pristatymo
laikus Pirkėjas informuojamas individualiai. Užsakytos kelios prekės gali būti
pristatomos atskiromis siuntomis pagal kliento pageidavimą už papildomą standartinį
pristatymo mokestį pagal šių taisyklių 6. punktą jeigu nesutarta
kitaip.

6.12. Visais
atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų
pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl
Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

6.13. Prekių
pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant
kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti
pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.

6.14. Priėmus
siuntą ir pasirašius manifestą be pastabų, laikoma, kad siunta perduota
kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus
priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka
galioti.

6.15. Pirkėjas
privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta
pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės
arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

6.16. Pirkėjas
visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio
pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti
atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant
kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės
prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių
Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

6.17. Dėl
prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti el.paštu
lumixlietuva@gmail.com dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime
asmeniškai.

6.18. Standartinė
prekių pristatymo kaina negalioja kai prekės svoris viršyja 30
kg. Pristatant tokią prekę susisieksime su Jumis asmeniškai.

7. Prekių kokybės ir garantijos, garantinis aptarnavimas

7.1. Kiekvienos Lumix el. parduotuvėje
parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame
prekės aprašyme. Elektronikos prekėms taikoma standartinė europos
sąjungos, 24 mėn. garantija.

7.2. Pardavėjas
neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar
kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl
Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

7.3. Pardavėjas
tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės
garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių
aprašymuose.

7.4. Pardavėjui
tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija,
numatyta atitinkamų teisės aktų.

7.5. Visoje
ES galiojanti direktyva 1999/44/EC numato ne trumpesnį nei 24
mėn. garantinį laikotarpį. Atskirais atvejais gamintojas gali nustatyti
trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas
garantinis laikotarpis.

7.6. Pateikiant
prekę garantiniam remontui būtina užpildyti garantinio aptarnavimo formą. Dėl
formos susisiekite el.paštu lumixlietuva@gmail.com

7.6.1. Garantinio
aptarnavimo formą būtina užpildyti ir iš tikro pasirašyti, formoje privalu
nurodyti tikrus ir galiojančius duomenis. Nenurodžius tokių duomenų,
neužpildžius ar nepasirašius formos pretenzijos nepriimamos.

7.6.2. Garantinio
aptarnavimo formą būtina tinkamai atsiųsti klientų aptarnavimo el. paštu
lumixlietuva@gmail.com ir sulaukti kol aptarnavimo specialistai susisieks (iki
3 d.d.). Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti „Garantinis Aptarnavimas“
ir savo keturių skaitmenų užsakymo numerį, pvz.: Garantinis Aptarnavimas
1234. Užsakymo numeris pateikiamas sąskaitoje, bei su užsakymu susijusiuose el.
laiškuose, trumposiose žinutėse.

7.6.3. Prekių
pristatymas garantiniam aptarnavimui vykdomas pirkėjo lėšomis. Prekes
garantiniam aptarnavimui parsiveža Lumix užsakomas kurjeris. Po garantinio
aptarnavimo už pristatymą ir parvežimą išrašoma sąskaita, kurios neapmokėjus
sutaisyta prekė negrąžinama pirkėjui.

7.6.3.1. Užsakius
garantinį aptarnavimą, Lumix užpildo visus reikiamus dokumentus,
susijusius su prekės transportavimu. Klientui nereikia nieko pildyti ir
papildomai spausdinti, klijuoti ant pakuočių, sekti. Dėl papildomų išlygų
ar nesklandumų Lumix vadybininkai asmeniškai susisiekia su klientu.

7.6.3.2. Kurjeris
iškviečiamas sekančiai darbo dienai, po formos gavimo. Apie atvykimą kurjeris
dažniausiai praneša telefonu, klientui būtina paruošti ir supakuoti prekes
iki atvykstant kurjeriui.

7.6.4. Pirkėjas
įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą
patirtą transportuojant netinkamai supakuotas, garantiniam aptarnavimui
grąžinamas prekes Lumix atsakomybės neprisiima.

7.7. Garantinį
aptarnavimą atlieka autorizuotas Lumix serviso centras, garantinis
patikrinimas atliekamas per 5 darbo dienas po garantinių prekių gavimo
remontui.

7.8. Garantinis
taisymas atliekamas iki dviejų savaičių (dešimties darbo dienų), tačiau kilus
nenumatytoms aplinkybėms, importuojant reikiamas dalis iš gamintojo, garantinis
taisymas gali trukti ilgiau, apie tai informuojant klientą.

7.8. Gamintojo
garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.

7.9. Jei
prekei nustatomas gedimas atitinkantis ne garantinį, atsiradęs dėl vartotojo
kaltės ir/ar netinkamo naudojimo už gedimo taisymą, detales reikalingas gedimui
pašalinti ir papildomus darbus susimoka klientas. Apie apmokęstinimą klientas
informuojamas ir bet kokie darbai atliekami už pinigus yra vykdomi tik kliento
pageidavimu ir sutikimu. Už tokius darbus išrašoma sąskaita, kurios
neapmokėjus, sutaisytas produktas klientui nėra grąžinamas.

7.9.1. Jei
prekei nustatomas gedimas atitinkantis ne garantinį, atsiradęs dėl vartotojo
kaltės ir/ar netinkamo, o pirkėjas atsisako apmokęstinamo taisymo, prekių
grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

7.10. Jei
prekei nustatomas didelis gedimas, pažeidimas dėl gamintojo klaidos, gamintojo
brokas ar bet koks kitas kokybės neatitikimas reikalaujantis gamintojo taisymo
- produktas klientui iš karto keičiamas nauju, nepaisant to kiek laiko
produktas buvo naudotas, jei garantinio aptarnavimo terminas yra galiojantis.

7.11. Klientas
visuomet turi teisę kreiptis į Lumix ir mes pasistengsime suteikti
operatyvią pagalbą ar reikiamą informaciją dėl prekės remonto. Kreipiantis
prašome nurodyti užsakymo numerį, pirkimo datą, pirkėjo vardą, pavardę ar
įmonės pavadinimą.

7.12. Jei
prekė nekokybiška, prekę galite grąžinti arba pakeisti per 14 kalendorinių
dienų nuo įsigyjimo (prekės gavimo) dienos pagal šių taisyklių 8. skyrių.

8. Prekių ir/ar pinigų grąžinimas ir keitimas

Jei
norite atšaukti užsakymą, kurio prekių dar negavote, arba atsisakyti tam tikros
prekės (-ių) iš dar neįvykdyto, tačiau apmokėto užsakymo ir atgauti
pinigus maloniai kviečiame uparašyti el.paštu lumixlietuva@gmail.com. Kitu
atveju, prašome vadovautis tolesnėmis taisyklėmis:

8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami,
nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001
m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių
patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus
atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis
sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; daugiau
informacijos VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje https://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne
maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punkte.). Pinigai už grąžintas
prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

8.2. Norėdamas
grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali
tai padaryti per 14 (keturioliką) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo
Pirkėjui dienos,prieš tai parašant pardavėjui
el.paštu lumixlietuva@gmail.com

8.2.1. Prekių
grąžinimo formą būtina užpildyti ir pasirašyti, formoje privalu nurodyti tikrus
ir galiojančius duomenis. Nenurodžius tokių duomenų, neužpildžius ar
nepasirašius formos pretenzijos nepriimamos.

8.2.2. Prekių
grąžinimo formą būtina tinkamai atsiųsti klientų aptarnavimo el. paštu
lumixlietuva@gmail.com ir sulaukti kol aptarnavimo specialistai susisieks (iki
2 d.d.). Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti „Prekių grąžinimas“ ir savo
keturių skaitmenų užsakymo numerį, pvz.: Prekių grąžinimas 1234.
Užsakymo numeris pateikiamas sąskaitoje, bei su užsakymu susijusiuose el.
laiškuose, trumposiose žinutėse.

8.2.3. Pinigai
į banko sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 10 darbo dienų, šis terminas
skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į sandėlį dienos.

8.2.4. Nekokybiškų
prekių grąžinimas ir/ar keitimas yra nemokamas. Kokybiškų prekių grąžinimas
vykdomas pirkėjo lėšomis. Grąžinamas prekes parsiveža Lumix su pirkėju
sutartu būdu. Grąžintų prekių būklė patikrinama garantinio aptarnavimo serviso,
jei grąžinamos prekės yra kokybiškos iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas
standartinis prekių vežimo Lietuvoje mokęstis (2.5 €​).

8.2.5. Užsakius
garantinį aptarnavimą, Lumix užpildo visus reikiamus dokumentus,
susijusius su prekės transportavimu. Klientui nereikia nieko pildyti ir
papildomai spausdinti, klijuoti ant pakuočių, sekti. Dėl papildomų išlygų
ar nesklandumų Lumix vadybininkai asmeniškai susisiekia su klientu.

8.2.6. Kurjeris
iškviečiamas sekančiai darbo dienai, po formos gavimo. Apie atvykimą kurjeris
dažniausiai praneša telefonu, klientui būtina paruošti ir supakuoti prekes
iki atvykstant kurjeriui.

8.2.7. Pirkėjas
įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą
patirtą transportuojant netinkamai supakuotas grąžinamas prekes
Lumix atsakomybės neprisiima.

8.3. Pirkėjui
grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

8.3.1. Grąžinama
prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

8.3.2. Prekė
turi būti Pirkėjo nesugadinta;

8.3.3. Prekė
turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės,
nenuplėštos Apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai
grąžinama nekokybiška prekė);

8.3.4. Grąžinama
prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

8.3.5. Grąžinant
prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

8.4. Pardavėjas
turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas
nesilaiko 8.3. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

8.5. Grąžinant
gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti
tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

8.6. Tuo
atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui per
10 darbo dienų grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už
pristatymą.

8.7. Lumix
vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą
papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo
nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo,
kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

8.8. Tuo
atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė,
Lumix įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos
kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės
prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo
taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu
Nr. 217.

8.9. Jei
per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama
nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas,
t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

8.10. SVARBU!
Prekių grąžinimo tvarka netaikoma: Juridiniams asmenims, produktams su
individualiais kliento pakeitimais, pagal pageidavimus, individualius užsakymus
(pavyzdžiui spauda) sugadinančiais jų pirminę prekinę išvaizdą
nepakeičiamai, individualiai užsakytoms prekėms, prekėms kurios buvo
sugadintos kliento, prekėms neatitinkančioms aukščiau išvardintų grąžinimo
standartų (sugadintos prekinės išvaizdos, su naudojimo, nusidėvėjimo žymėmis),
prekėms grąžintinoms po 14 dienų grąžinimo laikotarpio, išimtis
taikoma grąžinimo reikalavimų neatitinkančioms, tačiau nekokybiškoms
prekėms.

9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė

9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už
Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių
asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to
atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų
tiesioginių nuostolių atlyginimo.

9.2. Pirkėjas
atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Lumix el. parduotuve.

9.3. Užsiregistravęs
Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims.
Jei Lumix el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo,
prisijungęs prie šios el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo
duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikomo Pirkėju.

9.4. Pardavėjas
atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl
to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo
įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam
buvo suteikta.

9.5. Jei
Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar
asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją
ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei
asmenims neatstovauja.

9.6. Atsiradus
žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.

10. Rinkodara ir informacija

10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali
inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.

10.2. Pardavėjas
turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip
pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar
panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.

10.3. Pardavėjas
visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo
priemonėmis.

10.4. Pirkėjas
visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“
nurodytais telefonais ar el. pašto adresais.

10.5. Pardavėjas
neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių
pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų
sutrikimų.

11. Baigiamosios nuostatos

11.1. Šios prekių pirkimo/pardavimo Taisyklės
sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

11.2. Visi
nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus
susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.